We kindly inform you that we have also www.cyberbajt.com Zamknij

Wyniki wyszukiwania:

Tematy pomocy

  • wróć do listy testów i raportów

    Polityka Prywatności

    Drukuj
  • Niniejsza polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas danych osobowych, plików “cookie” i innych Technologii Informatycznych w związku z korzystaniem z naszych stron internetowych www.cyberbajt.pl, www.cyberbajt.com, aplikacji i usług oraz komunikacji i interakcji z nami.

    1. Przetwarzanie danych osobowych

      Przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z prawem, rzetelnie i przejrzyście. Zapewniamy przy tym odpowiednie bezpieczeństwo, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych.

      Dane osobowe są przez nas przetwarzane:

      1. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym dalej “RODO”;
      2. na zasadach opisanych w niniejszym dokumencie zwanym dalej “Polityką Prywatności”, który obowiązuje od dnia 6 kwiecień 2022 r.;
    2. Administrator

      Jesteśmy odpowiedzialni za to w jakim celu i jak wykorzystujemy Twoje dane osobowe. Podmiotem odpowiedzialnym (zwanym dalej “Administratorem”) za przetwarzanie danych osobowych jest:

      Cyberbajt Tadeusz Nowak
      ul. Młyńska 27, 22-400 Zamość
      Polska
      tel. +48 (84) 638 10 70

    3. Dane kontaktowe w sprawach związanych danymi osobowymi

      W sprawie przetwarzania danych osobowych możesz skontaktować się z nami w następujący sposób:

      Cyberbajt Tadeusz Nowak
      ul. Młyńska 27, 22-400 Zamość
      Polska

    4. Źródło pochodzenia danych osobowych

      Twoje dane osobowe otrzymaliśmy:

      1. bezpośrednio od Ciebie:
        1. przez dobrowolnie wypełnione formularze elektroniczne na naszych stronach internetowych www.cyberbajt.pl, www.cyberbajt.com, np. podczas rejestracji lub w formularzach kontaktowych;
        2. przez dobrowolnie wypełnione formularze (np. ankiety) przekazane nam za pośrednictwem innych dostawców usług świadczonych drogą elektroniczną;
        3. w przekazanych dokumentach, korespondencji, ustnie lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, np. telefon, pocztę elektroniczną, chat;
        4. w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy lub w związku z wykonywaniem umowy;
      2. od strony trzeciej najczęściej w związku z podjęciem działań przed zawarciem umowy lub wykonywaniem umowy, której stroną będzie lub jest np. Twój pracodawca, zleceniodawca, podwykonawca, partner, dostawca, klient lub pośrednik, w szczególności w celu dostarczenia lub odebrania zamówienia lub usługi;
      3. automatycznie – po Twoim wejściu na nasze strony internetowe www.cyberbajt.pl, www.cyberbajt.com lub w związku z komunikacją z nami za pomocą środków komunikacji elektronicznej, przy wykorzystaniu Technologii Informatycznych;
      4. automatycznie - z systemu monitoringu wizyjnego (CCTV);
      5. z publicznie dostępnych rejestrów – w niektórych sytuacjach korzystamy z danych udostępnionych w publicznych rejestrach, np. CEIDG, KRS, Portal Podatkowy, VIES.
    5. Technologie informatyczne używane przez Administratora

      Gdy przeglądasz nasze strony internetowe www.cyberbajt.pl, www.cyberbajt.com lub komunikujesz się z naszymi systemami teleinformatycznymi za pomocą środków komunikacji elektronicznej, przetwarzamy Twoje Dane Telemetryczne takie jak adres IP komputera, identyfikatory, parametry techniczne przeglądarki internetowej i urządzenia, informacje o Twoich działaniach i aktywnościach. Jeśli komunikujesz się z nami przy użyciu poczty elektronicznej (email), w ramach Danych Telemetrycznych będziemy przetwarzać adres email, adres IP komputera, z którego została wysłana Twoja wiadomość. Analogicznie w przypadku innych środków komunikacji elektronicznej, np. jeśli do nas zadzwonisz - będziemy przetwarzali Twój numer telefonu, jeśli skontaktujesz się przy użyciu komunikatora internetowego – identyfikator internetowy.

      Do przetwarzania Danych Telemetrycznych korzystamy z Technologii Informatycznych pochodzących od nas i od naszych partnerów:

      1. logi systemów teleinformatycznych - zapisy o czasie, parametrach i charakterze zdarzeń związanych z Twoją komunikacją z nami;
      2. pliki “cookie” - niewielkie pliki zapisywane w pamięci Twojej przeglądarki internetowej (więcej);
      3. skrypty (w tym SDK) - kod komputerowy wykonywany przez przeglądarkę internetową naszych stronach internetowych .

      Stosujemy niżej opisane narzędzia, które działają na bazie Technologii Informatycznych:

      1. niezbędne - Technologie Informatyczne niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania naszych stron internetowych, które przechowują tymczasowe identyfikatory sesji i tym samym zapewniają Ci bezpieczny dostęp do Twoich danych (autoryzacja dostępu), umożliwiają zapisywanie i kontynuację Twoich zakupów, przechowują ustawienia prywatności, umożliwiają dokonywanie płatności za pośrednictwem naszych partnerów: PayPro S.A.;

      2. funkcjonalne – przechowują Twoje preferencje i ustawienia dotyczące:

        1. korzystania z naszych stron internetowych (np. zapamiętanie danych do logowania, ustawienia języka);;
      3. analityczne - służą do analizowania źródeł ruchu na naszych stronach internetowych oraz sposobu ich używania:

        1. Google Analytics
          W celu umożliwienia analizowania źródeł ruchu na naszych stronach internetowych oraz sposobu, w jaki odwiedzający ich używają, korzystamy z narzędzi Google Analytics opartych na plikach “cookie”. Google przetwarza dane (związane z urządzeniem i przeglądarką oraz działaniami użytkownika na stronie) gromadzone podczas korzystania z naszych stron internetowych w sposób opisany tutaj. Przetwarzane przez Google Analytics dane są zanonimizowane - ich przetwarzanie nie stanowi przetwarzania Twoich danych osobowych.
    6. Cel i podstawa prawna przetwarzania

      Dane osobowe zbieramy w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarzamy ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Twoje dane osobowe przetwarzamy w niżej wymienionych celach i zgodnie z podaną podstawą prawną:

      1. realizacja umowy lub zamówienia, w tym podjęcie działań przed zawarciem umowy, realizacja usługi lub zamówienia (szczególnie złożonego środkami komunikacji elektronicznej) oraz dostawa towaru – wykonanie umowy;
      2. realizacja płatności za towar lub usługę - wykonanie umowy;
      3. obsługa należności (w tym z użyciem zautomatyzowanego podejmowania decyzji) - nasz prawnie uzasadniony interes polegający na egzekwowaniu należności i zapobieganiu zwiększania zaległości;
      4. sporządzanie, przechowywanie i prowadzenie wymaganej prawem dokumentacji, w tym w szczególności rachunków, faktur, ksiąg rachunkowych i innych dokumentów potwierdzających i opisujących okoliczności wykonania umowy – nasz obowiązek prawny zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego;
      5. prowadzenie i rejestrowanie korespondencji - nasz prawnie uzasadniony interes związany ze sposobem organizacji procesów biznesowych, dokumentowaniem okoliczności wykonania umowy oraz umożliwieniem dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami;
      6. umożliwienie obrony przed roszczeniami lub dochodzenie roszczeń - nasz prawnie uzasadniony interes;
      7. nawiązanie i podtrzymywanie relacji handlowej oraz utrzymywanie konta w systemie transakcyjnym z historią zdarzeń – jest to nasz prawnie uzasadniony interes w związku ze sposobem organizacji naszych procesów biznesowych związanych ze świadczeniem lub korzystaniem z usług (w tym świadczonych drogą elektroniczną), realizacją umów oraz wymogami technologicznymi;
      8. obsługa reklamacji – wykonanie umowy (jeśli jesteś naszym dostawcą to jest to nasz prawnie uzasadniony interes);
      9. monitorowanie usług wsparcia technicznego – nasz prawnie uzasadniony interes związany z monitorowaniem wykorzystania świadczonych przez nas usług wsparcia technicznego oraz dokumentowania ich przebiegu i zakresu;
      10. obsługa kredytu kupieckiego pozwalającego na zakupy towarów i usług z odroczonym terminem płatności – wykonanie umowy;
      11. promocja produktów i usług, w tym wysyłanie newslettera, przesyłek reklamowych, itp. – Twoja zgoda na przetwarzanie;
      12. prowadzenie akcji reklamowych i marketingowych oraz organizacja wydarzeń, szkoleń i konkursów - Twoja zgodna na przetwarzanie;
      13. przetwarzanie Danych Telemetrycznych na potrzeby identyfikacji i naprawy błędów, rozwiązywania problemów, optymalizacji i zabezpieczania infrastruktury teleinformatycznej, dochodzenia roszczeń i obrony przed nimi - nasz prawnie uzasadniony interes w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą;
      14. monitoring wizyjny (CCTV) - nasz prawnie uzasadniony interes w związku z zapewnieniem bezpieczeństwa i ochrony mienia;

      Ponadto przetwarzamy Twoje dane przy użyciu Technologii Informatycznych w niżej wymienionych celach:

      1. przechowywanie tymczasowego identyfikatora sesji i ustawień dotyczących naszych stron internetowych, w tym akceptacji plików “cookie” – wykonanie umowy w związku ze świadczeniem usług elektronicznych;
      2. analizowania skąd do nas trafiłeś i jak używasz naszych stron internetowych przy użyciu Google Analytics – nasz prawnie uzasadniony interes;
    7. Kategorie danych osobowych

      W zależności od okoliczności i zakresu współpracy, możemy przetwarzać Twoje dane w różnym zakresie. Zawsze są one adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane. Co do zasady, to Ty decydujesz jakie dane nam udostępniasz i w jaki sposób korzystasz z naszych usług.

      Najczęściej przetwarzamy Twoje Dane Adresowe (imię i nazwisko lub nazwę podmiotu, ulicę, miejscowość i kod pocztowy) i/lub Dane Firmowe (nazwę jednostki organizacyjnej lub przedsiębiorcy, imię i nazwisko osoby fizycznej wykonującej działalność zawodową, ulica, miejscowość, kod pocztowy, numer identyfikacji podatkowej, czasami również REGON oraz inne identyfikatory i numery rejestrowe, adres poczty elektronicznej). Przetwarzanie wspomnianych danych będzie służyć realizacji umów, w tym świadczenia lub korzystania z usług (również świadczonych drogą elektroniczną), dostarczania/odbierania zamówionego towaru i sporządzania, przechowywania i prowadzenia wymaganej prawem dokumentacji (np. faktur).

      W związku z realizacją płatności przez Internet i obsługą należności przetwarzamy Dane Rozliczeniowe (w zależności od wybranego sposobu płatności mogą to być: numer karty kredytowej/debetowej, data ważności karty, kod CVV/CVC, numer konta bankowego, identyfikator nadany przez podmiot realizujący płatność, kwota płatności, waluta, metoda płatności), Dane Adresowe, Dane Firmowe i Dane Kontaktowe. Jeśli nie chcesz, żebyśmy przetwarzali dane tego typu – musisz skorzystać z przesyłki za pobraniem lub odwiedzić naszą siedzibę i dokonać płatności gotówką.

      Być może zechcesz zawrzeć z nami umowę kredytu kupieckiego umożliwiającą odroczone płatności – w takim przypadku będziemy dodatkowo przetwarzali Dane Kredytowe, czyli numer(y) PESEL osoby fizycznej lub wspólników spółki cywilnej oraz Dane Kontaktowe osób odpowiedzialnych za regulowanie zobowiązań i osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań.

      Jeżeli łącząca nas relacja biznesowa będzie zaawansowana - będziemy przetwarzali Twoje Dane Służbowe (imię i nazwisko, nazwa firmy i dane kontaktowe do niej, stanowisko) i Inne Dane (dane dobrowolnie udostępnione lub nam podane, np. treści wpisane w nieobowiązkowe pola w formularzach internetowych).

      W celu założenia i utrzymania Twojego konta w naszym systemie transakcyjnym niezbędne jest przetwarzanie Twojego adresu poczty elektronicznej i niezbędnych Technologii Informatycznych. Jeśli wyrazisz zgodę, Twój adres poczty elektronicznej będzie nam służył do przesyłania Ci informacji handlowych. Jeżeli nie podasz swojego adresu email lub nie pozwolisz na przetwarzanie niezbędnych Technologii Informatycznych - niestety nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia w sklepie internetowym (usługi świadczonej drogą elektroniczną).
      Nie będziemy przetwarzali Twoich danych osobowych (Danych Adresowych, Danych Firmowych, Danych Kontaktowych, itd.) jeżeli jesteś konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego i zamówisz oraz odbierzesz zamówienie w naszej siedzibie płacąc gotówką – w takim przypadku otrzymasz paragon. Jeśli będziesz chciał od nas fakturę z numerem PESEL – będzie przetwarzany tylko w tym celu.

      Może się zdarzyć, że Twoje Dane Adresowe i/lub Dane Kontaktowe otrzymamy od innego podmiotu w związku z wykonywaniem zawartej z nim umowy. Najczęściej takim przypadkiem będzie wskazanie Ciebie jako adresata przesyłki lub osoby, z którą mamy dokonać uzgodnień w związku z wykonywaną umową.

      Jeśli udostępnisz nam swoje Dane Kontaktowe (imię, nazwisko, pseudonim/login i inne identyfikatory internetowe, nr telefonu, adres poczty elektronicznej, adres strony WWW) - będziemy w stanie informować Cię o postępach realizacji Twojego zamówienia lub przebiegu wykonywania umowy oraz istotnie podniesie to jakość naszej relacji handlowej/biznesowej.

      Dane Firmowe, Dane Kontaktowe i Dane Służbowe będziemy przetwarzali na potrzeby nawiązywania i podtrzymywania relacji handlowej lub biznesowej, monitorowania usług wsparcia technicznego, obsługi reklamacji, prowadzenia i rejestrowania korespondencji. Za Twoją zgodą możemy wykorzystać te dane w związku z promocją produktów i usług, prowadzeniem akcji reklamowych i marketingowych oraz organizacją wydarzeń, szkoleń i konkursów.

      Gdy odwiedzisz nasze strony internetowe lub skontaktujesz się z nami za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. email, telefon, komunikatory internetowe, itp.) będziemy przetwarzali Twoje Dane Telemetryczne. Przetwarzamy Dane Telemetryczne na potrzeby identyfikacji i naprawy błędów, rozwiązywania problemów, optymalizacji i zabezpieczania infrastruktury teleinformatycznej, dochodzenia roszczeń i obrony przed nimi, analizowania skąd do nas trafiłeś i jak używasz naszych stron internetowych.

      Wnętrze naszego budynku oraz otaczający go teren są objęte monitoringiem wizyjnym (CCTV). Jeśli pojawisz się na obszarze objętym naszym monitoringiem, będziemy przetwarzali Dane Wizyjne - Twój wizerunek, numery identyfikacyjne (np. numery rejestracyjne pojazdów, numery boczne, itp.) i wszelkie widoczne cechy obiektów, które znajdą się w zasięgu naszego monitoringu.

      Prosimy o nie przekazywanie nam w jakikolwiek sposób danych kwalifikujących się do jakiejkolwiek szczególnej kategorii danych osobowych (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, danych genetycznych, danych biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej oraz przeszłości kryminalnej), danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz jakichkolwiek innych danych poza wyżej opisanymi kategoriami danych. W przypadku przekazania nam takich danych, będzie to oznaczać wyraźną zgodę na ich przetwarzanie przez nas. W związku z tym, że nie mamy podstawy do ich przetwarzania – zastrzegamy sobie prawo do ich usunięcia po ich odkryciu zgodnie z zasadą minimalizacji danych.

      Wszystkie dane osobowe przetwarzamy z uwzględnieniem zasad: rozliczalności, przejrzystości, prawidłowości, rzetelności, integralności i poufności.

    8. Kategorie odbiorców

      Udostępniamy lub powierzamy przetwarzanie Twoich danych osobowych partnerom (osobom lub podmiotom) i innym odbiorcom danych tyko w przypadkach uzasadnionych wykonywaniem umowy, obowiązkiem prawnym, naszym prawnie uzasadnionym interesem lub korzystając z Twojej wyraźnej zgody. Każdy odbiorca danych otrzymuje tylko tyle danych, ile jest niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania.

      Twoje dane osobowe udostępniamy innym administratorom:

      1. operatorom pocztowym (podmiotom prowadzącym działalność pocztową i/lub kurierską) – w celu dostarczania przesyłek i korespondencji;
      2. operatorom telekomunikacyjnym i innym podmiotem świadczącym usługi telekomunikacyjne świadczone drogą elektroniczną - w związku z prowadzeniem i rejestrowaniem korespondencji;
      3. instytucjom finansowym (bankom, podmiotom pośredniczącym w płatnościach) – w związku z realizacją płatności i podejmowane przez te instytucje działania w zakresie zapewnienia legalności operacji finansowych (wykrywanie, monitorowanie i zapobieganie oszustwom), weryfikacji tożsamości i oceny ryzyka związanego z próbą dokonania płatności: PayPro S.A.;
      4. organom i podmiotom publicznym (sądom, urzędom skarbowym, policji, itp.) – np. w związku z obroną przed roszczeniami lub ich dochodzeniem;
      5. podmiotom związanym z obsługą wierzytelności (komornicy, windykatorzy, biura informacji gospodarczej) – np. w związku z koniecznością wyegzekwowania należności;
      6. dostawcom (producenci, dystrybutorzy, hurtownie, dostawcy) – np. w związku z uzyskaniem cen specjalnych, usługą wsparcia technicznego lub postępowaniem reklamacyjnym;
      7. klientom (jeśli jesteś naszym dostawcą) – np. w związku z postępowaniem reklamacyjnym lub wsparciem technicznym;

      Powierzamy przetwarzanie Twoich danych osobowych podmiotom przetwarzającym:

      1. instytucjom finansowym (bankom, podmiotom pośredniczącym w płatnościach) – w związku z realizacją płatności, zwrotami itp, takim jak: PayPro S.A.;
      2. usługodawcom IT (podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne lub świadczące nam usługi wsparcia technicznego, podmiotom udostępniającym narzędzia teleinformatyczne, w tym statystyczne i marketingowe, operatorom telekomunikacyjnym, dostawcom usług chmurowych) – np. Google Ireland Limited, Apple Distribution International Limited w Irlandii, Microsoft Ireland Operations Limited;
      3. agencjom (agencje reklamowe i marketingowe, podmioty pośredniczące w organizacji akcji marketingowych) – np. akcje reklamowe i promocyjne, organizacja wydarzeń i szkoleń;
      4. podwykonawcom (np. naszym doradcom, konsultantom, audytorom, pomocy prawnej, podatkowej, rachunkowej, przedstawicielom podatkowym) – w celu podzlecania wykonania części usług i niektórych prac;

      Ponadto powierzamy przetwarzanie Twoich danych (nie będących danymi osobowymi w rozumieniu RODO) niżej wymienionym podmiotom przetwarzającym:

      1. Google Ireland Limited - w związku z korzystaniem z analitycznych Technologii Informatycznych;

      Część danych może być przekazywana do państwa trzeciego (poza Europejski Obszar Gospodarczy). Przekazujemy dane podmiotom: Google Ireland Limited, Apple Distribution International Limited w Irlandii, Microsoft Ireland Operations Limited, które mogą przetwarzać dane w ich centrach przetwarzania danych zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych Ameryki i ewentualnie w innych krajach w oparciu o:

      1. użyte przez usługodawców IT mechanizmy prawne i standardowe klauzule umowne stosowane celu zapewnienia odpowiedniej ochrony danych podczas ich przesyłania poza EOG;
      2. stwierdzenie przez Komisję Europejską, że państwa trzecie zapewniają odpowiedni stopień ochrony danych osobowych;
      3. tzw. standard Privacy Shield.

      Dane Wizyjne możemy udostępnić osobom, podmiotom lub organom publicznym, które wykażą uzasadnioną potrzebę uzyskania dostępu do nagrań (uzasadniony interes realizowany przez stronę trzecią), np. osobom poszkodowanym w sytuacjach zarejestrowanych przez kamery monitoringu wizyjnego (CCTV).

    9. Okres, przez który dane będą przetwarzane

      Twoje dane osobowe przetwarzamy przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do celów, w których są przetwarzane:

      1. nawiązanie i podtrzymywanie relacji handlowej oraz utrzymywanie konta w systemie transakcyjnym, monitorowanie usług wsparcia technicznego, obsługa reklamacji - do 5 lat od czasu ostatniego logowania/transakcji lub do 90 dni od daty uwzględnienia Twojego prawa do: usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
      2. realizacja umowy lub zamówienia - do 31 dni od odebrania zamówienia lub wykonania umowy;
      3. sporządzanie, przechowywanie i prowadzenie wymaganej prawem dokumentacji, realizacja płatności - do 6 lat;
      4. prowadzenie i rejestrowanie korespondencji, obsługa należności, umożliwienie obrony przed roszczeniami lub dochodzenie roszczeń - do 10 lat od wystąpienia ostatniego zdarzenia;
      5. identyfikacja i naprawa błędów, rozwiązywanie problemów, optymalizacja i zabezpieczanie infrastruktury teleinformatycznej - do 2 lat od zebrania;
      6. promocja produktów i usług, prowadzenie akcji reklamowych i marketingowych oraz organizacja wydarzeń, szkoleń i konkursów – do wycofania Twojej zgody na przetwarzanie, maksymalnie do 30 dni od dnia jej wycofania;
      7. monitoring wizyjny (CCTV) - do 3 miesięcy od dnia zarejestrowania Danych Wizyjnych;

      Ponadto przetwarzamy Twoje dane (nie będące danymi osobowymi w rozumieniu RODO) w niżej wymienionych celach i okresach:

      1. korzystanie z analitycznych Technologii Informatycznych - do 14 miesięcy od daty ostatniej aktywności na naszych stronach internetowych lub maksymalnie do 180 dni od dnia wniesienia sprzeciwu.

      Jeżeli Twoje dane osobowe będą stanowiły dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów prawa - mogą być przechowywane dłużej niż wskazano powyżej, aż do prawomocnego zakończenia tego postępowania.

    10. Twoje prawa

      Zgodnie z RODO masz prawo do ochrony swoich danych osobowych, w szczególności masz prawo do:

      1. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych;
      2. sprostowania swoich danych osobowych;
      3. usunięcia swoich danych osobowych;
      4. ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;
      5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, w tym przetwarzania na potrzeby podtrzymania relacji handlowych i marketingu bezpośredniego (po wniesieniu sprzeciwu dane nie będą przetwarzane w zakresie objętym sprzeciwem);
      6. przenoszenia swoich danych osobowych;
      7. wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem;
      8. wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

      Jeżeli chcesz wycofać zgodę na promocję produktów i usług (otrzymywanie newslettera) – w każdym newsletterze od nas znajdziesz link do anulowania subskrypcji. Kliknij link i potwierdź anulowanie subskrypcji.

      W dowolnym momencie masz prawo do wyboru w jaki sposób my i nasi partnerzy będziemy przetwarzali Twoje dane, możesz:

      1. zablokować pliki “cookie” w swojej przeglądarce internetowej zapisywane przez nas i naszych partnerów i tym samym zablokować działające dzięki nim Technologie Informatyczne. Pamiętaj jednak, że jeśli zablokujesz w przeglądarce niezbędne pliki “cookie” nie będziesz mógł dokonywać zakupów w naszym sklepie internetowym. Niezbędne pliki “cookie” są technicznie niezbędne do działania naszego sklepu (świadczenia usługi drogą elektroniczną);
      2. usunąć zapisane już w pliki “cookie”. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić – skorzystaj z pomocy dotyczącej Twojej przeglądarki internetowej;
      3. wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych przy użyciu Technologii Informatycznych - możesz to zrobić tutaj. Jeżeli skorzystasz z tego prawa w stosunku do wybranych narzędzi - nie będziesz mógł skorzystać z funkcjonalności, którą zapewniają;
      4. skorzystać z narzędzi umożliwiających Ci dokonanie wyboru ustawień funkcji reklamowych i prywatności: Digital Advertising Alliance, European Interactive Digital Advertising Alliance, ustawienia prywatności Google i dodatek do przeglądarki blokujący Google Analytics.

      Ze swoich praw również możesz skorzystać kontaktując się z nami w sposób opisany w pkt 3.

    11. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
      W celu zapobiegania zwiększaniu zaległości finansowych możemy wykorzystywać zautomatyzowane podejmowanie decyzji, które może wywoływać wobec Ciebie skutki prawne. Jeżeli masz przeterminowane względem Administratora płatności lub przekroczyłeś limity wynikające z zawartej umowy kredytowej – w konsekwencji nasz system transakcyjny może automatycznie uniemożliwić wybór odroczonego terminu płatności jako metody płatności. Oznacza to, że nie będziesz mógł korzystać z odroczonego terminu płatności przy składaniu zamówień do czasu uregulowania zaległych należności lub przywrócenia salda zobowiązań względem Administratora do poziomu mieszczącego się w limitach określonych w umowie kredytowej.
      W związku z wyżej opisanym przypadkiem zautomatyzowanego podejmowania decyzji masz prawo do:

      1. wniesienia sprzeciwu,
      2. uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora,
      3. do wyrażenia własnego stanowiska,
      4. do zakwestionowania tej automatycznej decyzji.

      W celu skorzystania z wyżej wymienionych praw skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym i/lub skontaktuj się z Administratorem w sposób opisany w pkt. 3.

    12. Zmiany Polityki Prywatności

      Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Polityki Prywatności bez podawania przyczyny w dowolnym momencie. Zmiany, o których mowa nie ograniczają praw nabytych przez wejściem zmian w życie. O treści zmian poinformujemy na naszych stronach internetowych.

    Czy informacje w tym temacie są wystarczające?

    Twoja odpowiedź (anonimowa) pomoże nam ulepszyć system pomocy

    Zobacz inne tematy w sekcji "Bezpieczeństwo":