We kindly inform you that we have also www.cyberbajt.com Zamknij

Wyniki wyszukiwania:

Tematy pomocy

  • wróć do listy testów i raportów

    Statusy zamówienia

    Drukuj
  • W zakładce Zamówienia w swoim Profilu znajdziesz wykaz wszystkich swoich zamówień.

    • Realizowane - zamówienia zostały przekazane do realizacji: kompletujemy je i przekazujemy do wysyłki.
    • Niezapłacone - zamówienia zostały zrealizowane i wysłane. Czekamy na należność. Status dotyczy zamówień z płatnością przelewem na konto lub z terminem płatności.
    • Zaległe - zamówienia zrealizowane, wysłane. Należność nie została uregulowana a termin płatności już minął.
      Uwaga! nowe zamówienia NIE BĘDĄ REALIZOWANE do czasu opłacenia zaległych należności!
    • Zrealizowane - zamówienie zostało zrealizowane, wysłane i opłacone.
    Czy informacje w tym temacie są wystarczające?

    Twoja odpowiedź (anonimowa) pomoże nam ulepszyć system pomocy

    Zobacz inne tematy w sekcji "Zakupy":