Wyniki wyszukiwania:

Tematy pomocy

  • wróć do listy testów i raportów

    Oświadczenie gwarancyjne dla Konsumenta

    Drukuj
  • Tadeusz Nowak Cyberbajt z siedzibą w Zamościu przy ul. Młyńskiej 27 dostawca urządzenia, zwany później Gwarantem udziela Nabywcy gwarancji jakości urządzenia na niżej określonych zasadach:

    Zasady gwarancji:

    • wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek
    • zasięg terytorialny gwarancji - Rzeczpospolita Polska
    • okres gwarancji liczony jest od daty sprzedaży urządzenia, natomiast okres na jaki udzielana jest gwarancja widnieje na karcie gwarancyjnej dołączanej do zakupionego urządzenia
    • reklamując urządzenie, nabywca zobowiązuje się wypełnić dokument RMA, znajdujący się na stronie www Gwaranta
    • nabywca dostarcza do Gwaranta reklamowane urządzenie w opakowaniu fabrycznym lub zastępczym, w przypadku braku opakowania fabrycznego, ryzyko związane z uszkodzeniem urządzenia w transporcie ponosi Nabywca.
    • urządzenie ze stwierdzoną przez Nabywcę wadą zostanie poddane przez Gwaranta testom mającym na celu wykrycie i potwierdzenie występowania wady
    • w przypadku spełnienia wszystkich warunków, określonych w niniejszym oświadczeniu Gwarant zobowiązuje się nieodpłatnej naprawy lub wymiany uszkodzonego urządzenia w czasie nie dłuższym niż 21 dni roboczych
    • odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy, gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

    Gwarancja nie obejmuje:

    • wad powstałych w wyniku składowania, transportu, użytkowania urządzenia w sposób niezgodny z instrukcją obsługi
    • wad powstałych przez narażenie Urządzenia na urazy mechaniczne i wstrząsy
    • uszkodzeń powstałych w wyniku używania z innymi urządzeniami, nie spełniającymi warunków określonych w specyfikacji technicznej urządzenia
    • wad będących następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych, termicznych lub elektrycznych (przepięć)
    • urządzeń wysłanych przez Nabywcę do serwisu Gwaranta po upływie terminu gwarancji (decyduje data stempla pocztowego lub listu przewozowego)
    • uszkodzeń powstałych w wyniku zalania urządzenia płynem lub innego zanieczyszczenia urządzenia

    Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w wypadku:

    • otwarcia obudowy urządzenia lub dokonania jakiejkolwiek naprawy lub przeróbki urządzenia
    • stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia, zerwania plomb i/lub numerów seryjnych lub ich zakrycia w sposób uniemożliwiający ich identyfikację
    • upływu okresu gwarancji

    Gwarant urządzenia dołożył wszelkich starań, aby urządzenie i ewentualnie dostarczone z nim oprogramowanie było najwyższej jakości, jednak nie ponosi odpowiedzialności:

    • za utracone w rezultacie ujawnienia się wady dane i oprogramowanie
    • z tytułu poniesionych przez Nabywcę kosztów odtworzenia danych i ponownej instalacji oprogramowania i/lub ponownego nabycia lub uzyskania licencji
    • za szkody i utracone korzyści wynikające z konieczności naprawy urządzenia
    • za szkody Nabywcy wynikłe z opóźnienia w wykonaniu naprawy gwarancyjnej urządzenia

    Nabywca dokonując kupna urządzenia, jednocześnie zgadza się z warunkami niniejszego oświadczenia gwarancyjnego.

     

    Czy informacje w tym temacie są wystarczające?

    Twoja odpowiedź (anonimowa) pomoże nam ulepszyć system pomocy

    Zobacz inne tematy w sekcji "Serwis":
Chat

Hold on there sparky! Using IE? Really? Come on now. You really need to move on and get a better browser.