W przypadku potrzeby reklamacji urządzenia należy:
Zalogować się na konto z którego reklamowane urządzenie zostało zakupione, oraz wypełnić formularz zgłoszenia do serwisu RMA. Numer RMA należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce. Formularz zgłoszenia reklamacji dostępny jest pod adresem www.cyberbajt.pl/rma/
Na jedno reklamowane urządzenie przypada jedno zgłoszenie reklamacji.
W przypadku wysyłki dwóch lub więcej urządzeń należy dokonać odpowiedniej liczby zgłoszeń reklamacyjnych RMA.
Przesyłka musi być zapakowana w taki sposób, aby urządzenie nie zostało w żaden sposób uszkodzone podczas transportu.
Reklamowane urządzenie musi być kompletne - tzn. pomimo uszkodzenia jednego elementu reklamowany towar musi być dostarczony w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport wraz z osprzętem tj. zasilacz, antena, uchwyty itp.
Reklamowane urządzenie powinno być przysłane na adres:
Cyberbajt Tadeusz Nowak
Serwis
Młyńska 27
22-400 Zamość
Sprzęt po naprawie odsyłany jest na koszt Cyberbajt.
Przesyłka będzie odsyłana na koszt nadawcy, bez przyjęcia na serwis w przypadku:
- przysłania urządzenia niekompletnego
- niepoprawnie wypełnionego formularza RMA (brak dokładnego opisu usterki)
- stwierdzenia, że urządzenie nie podlega gwarancji z przyczyn określonych
w oświadczeniu gwarancyjnym - braku możliwości odczytania numerów seryjnych urządzenia
600 601 602
[email protected]