Wyniki wyszukiwania:

Tematy pomocy

  • wróć do listy testów i raportów

    Karta gwarancyjna produktu

    Drukuj
  • W przypadku potrzeby reklamacji urządzenia należy:

    Zalogować się na konto z którego reklamowane urządzenie zostało zakupione, oraz wypełnić formularz zgłoszenia do serwisu RMA. Numer RMA należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce. Formularz zgłoszenia reklamacji dostępny jest pod adresem www.cyberbajt.pl/rma/

    Na jedno reklamowane urządzenie przypada jedno zgłoszenie reklamacji.

    W przypadku wysyłki dwóch lub więcej urządzeń należy dokonać odpowiedniej liczby zgłoszeń reklamacyjnych RMA.

    Przesyłka musi być zapakowana w taki sposób, aby urządzenie nie zostało w żaden sposób uszkodzone podczas transportu.

    Reklamowane urządzenie musi być kompletne - tzn. pomimo uszkodzenia jednego elementu reklamowany towar musi być dostarczony w opakowaniu zapewniającym bezpieczny transport wraz z osprzętem tj. zasilacz, antena, uchwyty itp.

    Reklamowane urządzenie powinno być przysłane na adres:
    Cyberbajt Tadeusz Nowak
    Serwis
    Młyńska 27
    22-400 Zamość

    Sprzęt po naprawie odsyłany jest na koszt Cyberbajt.

    Przesyłka będzie odsyłana na koszt nadawcy, bez przyjęcia na serwis w przypadku:

    • przysłania urządzenia niekompletnego
    • niepoprawnie wypełnionego formularza RMA (brak dokładnego opisu usterki)
    • stwierdzenia, że urządzenie nie podlega gwarancji z przyczyn określonych
      w oświadczeniu gwarancyjnym
    • braku możliwości odczytania numerów seryjnych urządzenia

    600 601 602
    serwis@cyberbajt.pl

     

    Czy informacje w tym temacie są wystarczające?

    Twoja odpowiedź (anonimowa) pomoże nam ulepszyć system pomocy

    Zobacz inne tematy w sekcji "Serwis":
Chat

Hold on there sparky! Using IE? Really? Come on now. You really need to move on and get a better browser.