Wyniki wyszukiwania:

Tematy pomocy

  • wróć do listy testów i raportów

    Na czym polega usługa wsparcia technicznego?

    Drukuj
  • To całkowicie bezpłatna pomoc naszych techników. Potrzebujesz informacji o kupowanym sprzęcie? Nie wiesz jak go używać lub skonfigurować? Pomożemy Ci!

    Oferujemy dwa rodzaje wsparcia technicznego:
    • wsparcie przed zakupem - to pomoc i profesjonalna porada w wyborze odpowiedniego sprzętu z naszej oferty
    • wsparcie po zakupie - to profesjonalna pomoc w konfiguracji, szczegółowe instrukcje użytkowania zakupionego sprzętu oraz wskazówki jak poradzić sobie z trudnościami podczas pracy z urządzeniem

    Jak skorzystać z usługi wsparcia?
    Czy informacje w tym temacie są wystarczające?

    Twoja odpowiedź (anonimowa) pomoże nam ulepszyć system pomocy

    Zobacz inne tematy w sekcji "Usługa wsparcia":
Chat

Hold on there sparky! Using IE? Really? Come on now. You really need to move on and get a better browser.